Ratafia Bosch renova la seva imatge gràfica però manté l’essència històrica

Destil·leries Bosch estrena nova imatge de la seva ampolla més icònica, la Ratafia Bosch. El nou disseny de l’ampolla reforça el caràcter històric d’aquesta ratafia d’elaboració artesanal a través d’elements gràfics i tipogràfics. Amb aquest canvi, la nova ampolla de Ratafia Bosch modernitza la seva imatge i la fa més elegant, però mantenint la seva essència de prop de 130 anys d’història.

Ratafia Bosch és un licor elaborat a través d’un mètode ancestral que des del 1892 ha anat passant de pares a fills fins arribar inalterat als nostres dies. Cada any, pels volts de Sant Joan comença l’elaboració d’una nova anyada de ratafia amb la recollida de les nous verdes. Juntament amb aquest ingredient principal es posa a macerar l’anís estrellat amb herbes aromàtiques i espècies com la farigola, la maria-lluïsa, el romaní, la nou moscada i d’altres. Tots aquests ingredients procedents de Catalunya, i alguns d’ells de les mateixes contrades del Bisaura.

Finalment, el procés finalitza deixant reposar la ratafia en centenàries bótes de roure, que acaben de conferir el sabor únic i exclusiu de la Ratafia Bosch, impossible d’aconseguir per altres mitjans.

Durant els últims anys, Destil·leries Bosch ha fet una inversió destacable per modernitzar-se, tan a nivell productiu, amb una nova línia d’embotellament i etiquetatge, com a nivell de comunicació i màrqueting, amb l’actualització del disseny de la línia de Ratafia Bosch, la més venuda dins la cartera de productes Bosch.


Sense resposta a "Ratafia Bosch renova la seva imatge gràfica però manté l’essència històrica"


    Tens alguna cosa a dir?

    HTML permès